Lukijat

Nyt blogissani

Nyt blogiini on tullut uusi ulkoasu! Mitäs olette mieltä?

sunnuntai 25. joulukuuta 2011

Katsotaan miten käy... (:

Heippa pandat taas piiiiiiiiiiiiiiiiitkästä aikaa! :)


Nyt on kulunut jo jonkin aikaa viimeisestä postauksesta! :S Mutta niinkuin lupasin, tilanne on auhoittunut, olen saanut kaikki asiat järjestykseen ja positiivisempi mieli pureutuu läpi, minä jopa hymyilen :D No mutta, koska vaikka lopetin, olen vähän väliä käynyt lukemassa hiukan blogia ja tarkastellut tätä blogia... Jotenkin tästä on nyt hankala päästä yli... vai?

Panfuun on tullut se minun odottama lumi peite! Odotin sitä kauheasti ja sitten kun sitä ei tullutkaan ennen kuin minä lopetin... se harmitti minua :( Nyt on sitten siekin nähty <3 Ja se joulu, sekin tuli panfuun niin ihanana sillä välin kun minä olin poissa vain hetkisen (ja hiukan PIDEMMÄN hetkisen) ja kaikki ihana hurahti ohi niin että! :D Mutta nyt olen taas täällä. Luultavasti postalen enemmän pandastisten merkeissä, koska innostuin tekemään videoita... yritän tulla siinä vielä paremmaksi ;)


Ja tajusin juuri, että niiden tietojen mukaan mitä minä olen kalastellut muiden blogeista ja panfusta, panfu bogista, on tullut uusia mahtavia kuukauden bloggareita! Aivan mahtavaa! Kävin heti tutkailemassa noita blogeja ;O Ressulla, Lauralla ja Sannarilla on aivan upeat blogit olette todella ansainneet tikkarinne! Kantakaahan niitä kunnilalla! ;)


Mitä siatte joululahjoiksi? Minä sain aivan kaiken mitä minä olin toivonut, uuden kameran, puhelimen (paljon elektroniikkaa o.o) karkkia, ihanan kirjan <3 ja paaaaljon muuta. Saitteko tekin mieluisia lahjoja? Entäs kuinka paljon? Tuliko riittäväti ;D Jaksatte sitten odotella ensi vuoteen :)
Entä missä te vietitte joulun? Me oltiin kotona ja sitten käytiin syömässä mummilassa, ja sitten sinne tuli joulupukki! :O Joten lahjatin avattiin siellä. :)


Ja nyt on vain todettava että olipa mukava taas hiukan panfuilla! Katsotaan nyt miten paljon ja kauan minä jaksan, ehdin, pystyn, haluan bloggailla tänne panfyyn, mutta irl-blogini on ja pysyy. Se on kuin päiväkirja johon minun on pakko päästä kirjoittamaan ._.

Tassut korkealle,
                Spindi!

2 kommenttia:

Muista kommentoida! Älä painosta Spindi! Mutta muistakaas kommentoida! Nyt hiljaa Spindi! Äääh... Kommentoikaa nyt vaa...

Kommenttejen tarkkailu on päällä sen takia, että en halua jättää huomaamatta ainuttakaan! Kyllä minä luotan teihin kaikkiin, ja halankin siksi lukea jokikisen!