Lukijat

Nyt blogissani

Nyt blogiini on tullut uusi ulkoasu! Mitäs olette mieltä?

keskiviikko 9. marraskuuta 2011

Nyt on aika hiljaa kiittää ja kättä puristaa...

... nyt yhteen meidät liittää vain muistojemme maa.


Arvaattekos jo? :) Ole oikeasti hyvin pahoillani tästä, mutta kaipa näin on parasta... Syy siihen miksi joudun luopumaan toivottavasti vain väliaikaisesti panfusta on se... minun koulukiusaamiseni. Se syö minua ulkoa ja sisältä ja joskus ne asiat joita haluan tuoda esille ei selviä vain tällä, kaikki on hyvin hymyä huuleen! :D - asenteella... Olisi vain ajan kysymys milloin teksteihin lipsahtaisi kirosana ja Ella ja Max poistaisi blogini sen takia. Pyydän hirmuisesti anteeksi niiltä joita olen loukannut viimeaikoina. Se juhtuu ilmeisimmin tästä minun masennuksesta ja alan purkaa sitä muille. Ja koska en halua muiden, ainakaan panfussa, kärsivän siitä jätän nyt hyvästit. Voi olla, että kun (ja jos) tämä tilanne tästä rauhoittuu ja muuttuu paremmaksi (siis toivottavasti jouluun mennessä), minä tulen takaisin, jos kukaan minua silloin täne kaipaa... Silloin aloitan alusta ja muutan kaiken! Mutta siihen asti tästä tulee jäämään viimeinen postaukseni. Olenhan jo 13 vuotta, ja se on aika vanha bloggaaja jos totta puhutaan :D

Panfu on aina ollut osa minua ja tulee aina
olemaankin. Ilman kaikkia teitä en olisis se kuka
nyt olen. Kun kirjoitan tälläista asiaa, itken - oikeasti.
Tulen aina muistamaan teidät täällä, sydämmessäni.
Kaipaan teitä aina. mielessäni. En voi koskaan unohtaa teitä! ♥

En ala listaamaan heitä joita eniten jään kaipaamaan, he kyllä tietävät. Olen aina etsinyt niitä panfusta, ottanut inspiraatiota heiltä tai muutenvain rakastanut heitä! ♥ Mutta voin kertoa, että jään kaipaamaa montaa teistä! Toivoisin ettette koskaan unohtaisi minua, koska en aio koskaan unohtaa teitä! ♥ Teidän, että minulta jäi keksen munta juttua, kilpailu, kolme päivää - sarja, ja monimoni muu! Anattehan anteeksi? Toivon myös että ette jää muistamaan minua kauheana angstaajana ja kauhean masentuneena vaikka sellainen olen nykyisin hyvin useinn. Muistakaa minusta ne mukavimmat mustot, joita toivottavasti minusta on jäänyt. :S

Teen selväksi, että, en haluaisi poistua, mutta on pakko. En halua satuttaa ketään... joten hyvästit sitten  :'(

Tassutkorkeammalle kuin koskaan!
Spindi

Ps. Tässä vielä mun irl-blogiin linkki, jos jaksaisin sinne kirjoittaa :)

♥ Olette ihania pandat jään kaipaamaan kaikkia!♥

19 kommenttia:

  1. Nyyh.. hyvästi Spindi! Toivottavasti viel palaat Panfuun. Ymmärrän tilanteen, joskus minustakin tuntuu että minua kiusataan koulussa... nykyisin mäkin olen masentunut ja kaikki ärsyttää - tiedä sitä, johtuuko koulusta vai murrosiästä :D
    Blogis oli tosi hyvä, ja niin on edelleen :) Kirjotin blogiinikin sun blogis nimen, ja linkinkin tänne. Halusin että kaikki tietäisi miksi loppasit ja että loppasit :'(.. et kaikki lukis tän, surullisen postauksen.

    Jään myös kaipaamaan sinua Spindi ♥ -Super iso sydän. *Kiittää ja Kumartaa* HYVÄSTI!

    VastaaPoista
  2. Toivottavasti palaat vielä Spindi!!!! :`(

    Muistamme sut aina:)

    VastaaPoista
  3. Spindii..:( Annan anteeksi toki ymmärrän tilantees.



    Turvallista matkaa me toivotamme näin.
    On aika purjeet nostaa ylöspäin.
    Turvallista matkaa aalloilla elämän,
    kanssa hyvän ystävän.

    Ei huomispäivän teitä voi kukaan aavistaa.
    On joskus kyyneleitä ja joskus naurattaa.
    On yksi, joka pysyy, kaiken ymmärtää:
    Jeesus vierellemme aina jää

    Turvallista matkaa me toivotamme näin.
    On aika purjeet nostaa ylöspäin.
    Turvallista matkaa aalloilla elämän,
    kanssa hyvän ystävän.

    VastaaPoista
  4. :( No, jokaisen meidän aika joskus päättyy. Harmi että lopetit. Blogisi oli oikein hyvä.

    VastaaPoista
  5. Xalia - Kiitos. Liekö tässäkin ripaus murrosikää ;)

    Pandda12 ja Panda255 - Mäkin teitä :')

    Hevostytsy - Et uskokkaan kuinka otettu olin kun laitoit ton laulun tonne. Se on ihana laulu ja siit tulee mun kaikki hyvät ajat mieleen, ne haikeet ja iloset. Ihanaa tytsyny :) Toivottavasti vielä nähdään

    Pokotin - Niinhän se on. Kiitän :)

    VastaaPoista
  6. Spindii! YHYY! Älä pliiiis loppaa D, Mä muistan sut aina ja ikuisesti,ihan 4ever (vai miten se kirjoitettiin?) AINA! Mä jään kaipaamaan sua tänne Panfuun,kohta ilman kamuja D, Mä tykkäsin susta,ja pidän vieläkin... TOIVOTTAVASTI PALAAT!
    Kyynelsilmin,
    -Surullinen Carlyttimenne

    VastaaPoista
  7. ... :( Spindi... Mä ymmärrän sua täysin... Oon ite ollu kiusattu monta vuotta sitten. (Onneks en enää...) Ei kivaa ): Mut se meni ohi. Kiusaajat viisastu ja lopetti kiusaamisen ja nyt ne on jo melkein kavereita (: Joten mä uskon, et kyl ne suakin kiusanneet lopettaa ajan myötä... Toivottavasti pian. Ja murrosiänki ymmärrän, ku on kolemusta... -.-'

    Toivottavasti sä pääset yli sun masennuksesta nopeesti, ja voisit ehkä palata... :) Siihen asti jään kaipaamaan <3

    VastaaPoista
  8. Mulle tulee tosta laulusta mieleen (vaikka en vieä yläasteella ookkaa) niin aina se kevät juhla kun lauletaan kutosille toi jotka lähtee jatkaa matkaa eteenpäin. Tulee melkei aina tippa linssii. :(

    VastaaPoista
  9. Hyvästi Spindi Nyyhh!!!! :((((((((((((((( Tullee ikäävä!!

    VastaaPoista
  10. Spindi... hyvästit,halit,terkut, sun muut sinne sinulle,ihana panda,joka teki päätöksesnsä
    -Uudestaan:
    Carly

    VastaaPoista
  11. Hyvästit teillekkin, kaipaan teitä :')

    VastaaPoista
  12. Vaikka jätät meidät, säilyt sydämmissämme. Niinkuin kaikki lopanneet tai kuolleet ystävämme, Anskumuru, Jade, Musi, Anzu, Nikke ja muut.
    Kiitos kaikesta.

    VastaaPoista
  13. ei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!

    VastaaPoista
  14. Spindi toivon vaan että tulisit takaisin. Tästä tulee muuten tosiaanki mieleen Musi ja Anzu2 ja kaikki ne muut jotka ovat lopanneet. Hyvästi Spindi! :c

    Joanna

    VastaaPoista
  15. :( :( Ymmärrän kyllä.
    Me muistetaan sut aina sydämmessä!

    VastaaPoista
  16. :( :( Ymmärrän kyllä.
    Vaikka sä loppasit,niin sä
    jäät pysymään aina meidän sydämmessä!

    Mellu

    VastaaPoista
  17. Spindi mää ymmärrän sua! :') Muakin on koulukiusattu Esimerkiksi haukuttu ja jätetty pois porukoista :( Se on sitä aikaa, kun ei kelpaa muille. Mutta uskon - että tuut pärjäämään <3

    Mulla jää sua ikävä :") ♥ Panfuun jää tyhjä aukko ilman mun Spindiäni. Ennen kommasit viellä mun blogiinkin :))

    Hyvästi <3 Pärjäiles! Hyvää joulua ♥ (:

    Halauksin,
    Emppu <31 ;)

    VastaaPoista

Muista kommentoida! Älä painosta Spindi! Mutta muistakaas kommentoida! Nyt hiljaa Spindi! Äääh... Kommentoikaa nyt vaa...

Kommenttejen tarkkailu on päällä sen takia, että en halua jättää huomaamatta ainuttakaan! Kyllä minä luotan teihin kaikkiin, ja halankin siksi lukea jokikisen!