Lukijat

Nyt blogissani

Nyt blogiini on tullut uusi ulkoasu! Mitäs olette mieltä?

maanantai 7. marraskuuta 2011

Koulu kiusausta :(

Moikka kaikki.


Eli nyt erron teille tärkeästä aiheesta joka on nyt yllättävästi koskettanut minuakin. Nimittäin koulukiusaamista. En olisi ikinä uskonut että minä joutuisin koulukiusatuksi... Mutta kukapas sellaista ajattelisi? MInua ei tönitä lyöd tai mitään sellasita. Enemmänkin syrjimistä ja sellasita. Ja niinkuin sanotaan, kouukiusaaminen muuttaa ihmistä. Alan olla kokoajan masentuneempi ja haluaisin pois koko maailmasta, ja niin olisi varmasti monille paljon mukavampaa...

Ja miten tuo liittyy blogiini? No olette varmasti huomanneet.. tai sitten ette... että en ole postaillut piiitkiin aikoihin... No se johtuu ainoastaan tästä koulunkäynti ongelmasta... Ei riitä intoa esittää pirtsakkaa tytteliä jolla kaikki on hyvin ja elämä on yhtä auringon paistetta... Ja sitten on vielä se että en jaksa intoilla panfusta jajja sillälailla. Panfussa on kyllä niitä ystäviä jotka ainakin esittävät pitävänsä minusta... Joten en malttaisi jättää heitä.. Mutta minua kirjaimellisesti alkaa masentaa...

Otin niin sanotusti vaikutteita Tilleltä ja sitten Tille kommentoi... kaunistellen. Ajattelin sen heti jotenkuten näin "P**rkele älä matki mun kuvia. Oisko se susta h***mmetti kivaa!?" Joten ylis lähti niin että soi, ja uutta ei jaksa jostain syystä jaksa tehdä  :(


Onkos teitä kiusattu? Olisi mukava kuulla kokemuksia. Mutta tähän ei kelpaa "Mä ja mun kaveri tapeltiin eile" tyyliset jutu, koska tää on nii paljon isompi juttu. En haluis kertoo ees opettajille, koska jos selvii et oon kannellu jostain tollasest jutust - not god





Tassutkorkealle kaikista vaikeuksitta huolimatta,
Spindinne :)

5 kommenttia:

  1. Onhan minua kiusattu(jollain tavalla). Ite olin edellisen bestani kanssa, mutta bestani halusi, että olisin sen kylässä melkein, joka päivä niin sairastuin keuhkokuumeeseen, korvatulehdukseen, korvakäytäväntulehdukseen ja silmätulehdukseen ja olin koulusta poissa melkein 2 kk niin siinä meni sitten bestani. Se oli mennyt kahden meidän luokkalaisen tytön joukkoon ja sitten ne eivät haluneet olla minun kanssa. ;(

    VastaaPoista
  2. Moi! Suosittelen että kerrot opelle jos se ei auta kerro rehtorille JOS sekään ei auta kerro vanhemmille. Muo on kiusattu mutta mä en ite oo kiusannu parempi ettei kukaan kiusaa. Muo on tönitty kerran jopa tipuin melkee koulun portailta kun oltii menossa kouluu ;( menetin tasapainon mutta onneks pysyin painavan repun kanssa pystyssä. T. Heraa♥

    VastaaPoista
  3. Hei,oon kiinalainen rilli pää.. Arvaa onko kiusattu!?!?

    VastaaPoista
  4. Chuchu - Oikeesti?! MInun mielipiteeni on että kaikki tytöt (ja miksei pojatkin) jotka on kotoisin Kiinasta, tai muualka sieltä päin on ihan kauheen kauniita! Haluisin itekkin olla...

    VastaaPoista
  5. oon ES jonne ja mulla pärisee aina

    VastaaPoista

Muista kommentoida! Älä painosta Spindi! Mutta muistakaas kommentoida! Nyt hiljaa Spindi! Äääh... Kommentoikaa nyt vaa...

Kommenttejen tarkkailu on päällä sen takia, että en halua jättää huomaamatta ainuttakaan! Kyllä minä luotan teihin kaikkiin, ja halankin siksi lukea jokikisen!