Lukijat

Nyt blogissani

Nyt blogiini on tullut uusi ulkoasu! Mitäs olette mieltä?

sunnuntai 6. marraskuuta 2011

New look...

... New feels


Moikka kaikki pandat :)

Nyt on uudistettu ulkoasu ja tunne! Älkääs peltäkö! Panfu teema kyllä pysyy, mutta tunne millä kerron panfusta ehkä hiukan muuttuu... aikuisemmaksi? En kerro enää Ella sitä Max tätä JEEEEEE - tyylillä Vaan alan ... no näette sitten, mutta pyrin muuttamaan tyyliä, koska tuolla samalla vanhalla on aika tylsä kirjoittaa nyt melkein kolmatta vuotta... ehken kuitenkaan ole ollut noin pitkään panfussa bloggarina? No mutta kuitenkin toivottavasti tajusitte ;)

Ja jos oikein oikein teräviä olette huomasitte, että ulkoasu on muuttunut :) Nyt on talvi ja pysyy. Minun sdämmessäni on vain kesä ja talvi! No on siellä syksy ja kevätkin... Jotkut sanovat, että se ei ole mukavaa että kaikki muistuttaa talvesta mutta minusta on :) Tuo voi jäädä tuonne ylis vaikka tulisi joulu! Mutta koska rrrrrrakastan joulua saattaa se sytyttää kipinän sisälläni piirtämiseen ja uusia kuvi saattaa tulla :D Kertokaas mitä olette mieltä yliksestä, taustasta jne.

Ja nyt jotta ei panfua aivan tyystin unohdeta käyskääs lukemassa Panfu-blogista miten Ellan yllätykselle kävi :(

Spindi

3 kommenttia:

  1. kolmatta vuotta? no etpäs ole! mä oon blogannu nyt kuuleppas kaksi vuotta senkin ja sä aloitit samoihin aikoihin bloggauksen tytön tylleröiseni ;D

    Mut kiva ulkoasu... vaikka joskin ylis samantapainen ku Tillellä

    VastaaPoista
  2. Sasse - Sitä minä itsekkin aloin miettimään :D Ja juu, se on ihan titoisesti tehty samantyyliseksi kuin Tillellä. JOTEN TILLE JOS LUET TÄMÄN, SANO VAIN JOS HALAT YLIKSEN POIS :)

    VastaaPoista
  3. Mä en sano tähän mitään muuta kuin et mieti, jos oisit itse tehny uuden yliksen tai kuvan ja joku tekis kohta ihan melkein samanlaisen...

    Periaatteessa mä oon sitä mieltä et meidän jokasen oma kädenjälki on se kaikista paras (: Niin myös sulla on ollu. Rakastan niitä kuvii mitä sä oot tehny omalla jäljelläsi <3 :)

    VastaaPoista

Muista kommentoida! Älä painosta Spindi! Mutta muistakaas kommentoida! Nyt hiljaa Spindi! Äääh... Kommentoikaa nyt vaa...

Kommenttejen tarkkailu on päällä sen takia, että en halua jättää huomaamatta ainuttakaan! Kyllä minä luotan teihin kaikkiin, ja halankin siksi lukea jokikisen!