Lukijat

Nyt blogissani

Nyt blogiini on tullut uusi ulkoasu! Mitäs olette mieltä?

tiistai 25. lokakuuta 2011

Se lähestyy..

Moikka kaikki pikkuiset ja karmivat pandat :D

Oikeesti, en malta pysä pienissä pandan housuissani! Halloween on kokoajan lähemänä ja lähempänä! Siistiä! Panfussakin on nyt jäänyt yhdet kalusteet ja vaatteet pois, mutta, Lilillä on jotakin minkä pitäisi korvata se ;) Nimittäin hän suunnittelee jotain upeaa asua halloweeniksi. Ja se, että se on muutenkin ihan hirmu kivaa, siitä tekee erityisen kivaa se, että asun voi ostaa aivan kuka tahansa panda! Aivan uskomatonta! Nyt kaikki pandat muuntautuu karmiciksi halloween pandoiksi! Onpa kiva nähdä Panfu halloweenin valtaamana! Minä (niinkuin terävimmät saattoi huomata) olen aivan fiiliksissä! :D

Ja jos vielä kaipaatte jotain kivaa halloweeniksi, puuhailua tai vaikka naamaria rakas panfumme on taas ojentanut auttavan tassunsa meille! Nimittäin kaupungin postilaatikosta voitte tulostaa itsellenne karmaisevat naamarin! Kauhistuttakaa vaikka vanhempanne. ai sitten kysykää apua vahemmilta niiden tulostamiseen ja säikäyttäkää sisaruksenne ;)




Sitten vain väritätte ne ja olette valmiina! :) Minusta ainakin tuo kurpitsa on kiva... kohta jos huomaatte että joku kävelee tuollaine päässä se olen minä :P No ehkei sittenkään... kröhöm...

Nyt vielä kysyisin teiltä, suostutteko vastaamaan kommentteihin? Se olisi kivaa :)

Haluaisitteko kilpailun? Haluaisin järjestää ilpailun, mutta koska kukaan ei ole ikinä osallistunut kilpailuihini en näe mitään järkeä järjestää sellaista... Joten jos olisi intoa ja jaksua osallistua, ja jos tottakai haluaisitte osallistua kipaluuni laittakaa tietoa siitä kommentteihin, koska minulla on idea. Ja jotta ei ihan pelkällä hyvällä halloween mielellä palkittaisia on minulla palkintokin! Nimittäin muutoin jädytetty yläkuvien tilaus on voimassa kahdelle ensimmäiseksi sijoittuneelle kilpailijalle ;) Ja jos et halua yläkuvaa, voit toivoa minulta jotain, videoa yms.

Toivottavasi alkoi kiinnostaa ;)

Spindi

6 kommenttia:

  1. Hui! Säikähin otsikkoo et loppu lähestyy.. Glunk onneks ei!

    VastaaPoista
  2. Haluisin osallistuu kilpailuu ainaki. : )

    VastaaPoista
  3. Samoin, hevostytsy!
    Hei, mä osallistuin siihen tassunjälki juttuun!!!!!! Joo mut haluun sen kisan :)

    VastaaPoista
  4. Hevostytsy: Juuh... ei sitä silleen oltu kyllä tarkoitettu... Ei ollut tarkoitus säikäytellä...

    Viljami: Hyvä ;)

    Negrita: Anteeksi sinullekkin :) Ja juu, taisitpa sen voittaakkin ;) Kiva että sinuakin innostaisi...

    VastaaPoista
  5. Mä olisin ainakin innokas osallistumaan, varsinkin jos se liittyy kirjottamiseen tai piirtämiseen ;---D

    VastaaPoista

Muista kommentoida! Älä painosta Spindi! Mutta muistakaas kommentoida! Nyt hiljaa Spindi! Äääh... Kommentoikaa nyt vaa...

Kommenttejen tarkkailu on päällä sen takia, että en halua jättää huomaamatta ainuttakaan! Kyllä minä luotan teihin kaikkiin, ja halankin siksi lukea jokikisen!