Lukijat

Nyt blogissani

Nyt blogiini on tullut uusi ulkoasu! Mitäs olette mieltä?

maanantai 24. lokakuuta 2011

Monstereita...

Moikka taas pitkästä aikaa...

Oikeesti... nyt mua alkaaa hiukan huolestuttaa tämä mun kirjoittamattomuus... alkaako tämä jo muistuttaa loppaamista? Minulla käy kuin Anskumurulle... eniksi loppuu postaukset ja sit kohta joudun ilmoittamaan loppauksen :'( Oikeesti en haluu sitä, koska tänne panfuun oon jättänyt niin monta ihanaa muistoa ja ystävää... se on tehnyt mulle niin ison arven :')

Mutta panfuun! Panfussa on käynyt jo niin paljon, että en ala kelailemaan sitä teile uudelleen ;) Joten tämän aamuiseen ;) Nyt paul the kid oli rauhoittunut ja suostui nyt puhuman Ellalle ja Maxille. Näin hän sitten kertoi:

Minä…siellä…siellä oli…siellä oli hirviöitä! [NYYH] Niillä oli molemmilla toooooosi iso silmä. Vähän niinku pannukakku. Hmmm, pannukakkuja…Yksi niistä oli violetin värinen ja sillä oli tosi monta käärmettä. Ai missä? No siinä…päässään. Yääääähhh, se oli niin ällö. Se toinen monsteri, se oli vihreä. Kuin sammakko. Mutta sillä oli kaksi terävää sarvea päässä. Ne monsterit olivat minun sängyllä…Minua pelotti tosi paljon…äitii…[NYYH] Minä laitoin silmät kiinni tosi tiukasti…ja sitten ne monsterit oli poissa, kun avasin silmät. [SNIF]


Pelottavaa eikös... Mutta... nuo kuvailut alkavat kuulostaa... katsokaas tätä kuvaakin ;)







Ketkäs noista tulee mieleen? Eikös nuo ole siitä elokuvasta Monsterit Oy Eikös? Minusta ainakin on! :D







Katsokaas mitä leivoin eilen :D Nuo ovat pätkis cookieita. Ohje oli kyllä kolmen suklaan kekseihin, mutta vaihdoin kaikki kolme suklaata pätkiksiin ;D Niistä tuli kyllä ihan kauhean hyviä! :3 Tänään teen vielä syysloman alkamisen kunniaksi toisen satsin. Samalla katson Camp Rock - elokuvaa ja muistelen. Olen kova muistelemaan. Muistatteko sitä ja muistatteko tätä... varautukaas ;)


Spindi

2 kommenttia:

  1. Mullaki postailuinto tulee ja menee... Ei kai sille mitään voi? :/ Toivotaan nyt vaan et intoo olis enemmän,... :)

    VastaaPoista

Muista kommentoida! Älä painosta Spindi! Mutta muistakaas kommentoida! Nyt hiljaa Spindi! Äääh... Kommentoikaa nyt vaa...

Kommenttejen tarkkailu on päällä sen takia, että en halua jättää huomaamatta ainuttakaan! Kyllä minä luotan teihin kaikkiin, ja halankin siksi lukea jokikisen!