Lukijat

Nyt blogissani

Nyt blogiini on tullut uusi ulkoasu! Mitäs olette mieltä?

torstai 26. heinäkuuta 2012

Katsoja kartoitus!

Moikkelis kaikille ruutujen sillä puolen!


Juujuu, nyt kaikki huokaisee, Spindi on taas tullut takaisin, millos se lopettaa? En siis sano että olen tullut takaisin, en sano todellakaan niin.

Mutta silti jokin tässä paikassa vetää tasaisin väliajoin puoleensa aivan kauheasti. Panfu oikeesti autto mua yli monista asioista. Se autto vaikeina aikoina, siellä te ihanat pandat autoitte mua, olitte mun tukena kun mulla oli vaikeeta. Monet ihanat muistot, kesällä, talvella siinä välissä monet kytköstyy panfuun! Nauran melkeen joskus sille :) Olen varmasti yksi vanhimmista bloggareista ellen vanhin :D Oon varma että aina kun mietin mun "lapsuutta" moni muisto kytköstyy tänne :') Panfusta tuli osa mun elämää ja se ei tunnu päästävän irti siitä! :D

Joten kun taas kerran päädyin kirjoittelemaan teille ihanaiset panani, mitäs teille kuuluu? Millaista panfussa nyt on?mKuinka monella enää on panfu blogi? Ketkä kaikki ovat poistuneet keskuudestamme?

Saattaahan olla että tämä on taas viimeinen postau vähään aikaan,,, saattaa olla että tämä on alku uudelle innostukselle :D Lupaan jo nyt ettei tänne tule  (ainakaan paljoa)  panfu juttuja, mutta muuta tänne voin ehkä hiukan teille kirjoitellakkin :)

Love,
Spindi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muista kommentoida! Älä painosta Spindi! Mutta muistakaas kommentoida! Nyt hiljaa Spindi! Äääh... Kommentoikaa nyt vaa...

Kommenttejen tarkkailu on päällä sen takia, että en halua jättää huomaamatta ainuttakaan! Kyllä minä luotan teihin kaikkiin, ja halankin siksi lukea jokikisen!