Lukijat

Nyt blogissani

Nyt blogiini on tullut uusi ulkoasu! Mitäs olette mieltä?

lauantai 14. tammikuuta 2012

Max.. Milloin olet pitänyt viimeiksi fööniä?

Heippaaaaaa pandat!

 



Nyt tämä Napasapa juttu jää minulta taas hiukan väliin, mutta voinhan minä pikkuisen siitä informoida? Nyt Napasapaa sitten kuivaillaan. Kuitenkin nyt vieläkin napasapa nukkuu kuin tukki. :3 Hyvät unenlahjat? Ja kun häntä sulateltiin, ei Max millään muotoa muotoillut sitä, joten nyt hän näyttää Ellan kuvauksen mukaan Karhulta. Mutta minä olen kyllä Maxin kannalla. Hänelle tavallaan sopii tuollainen pörhöisempi kampaus (:


Ja nyt tän tauon aikana, ei blogiani ole kovin paljoa lueskeltu :( Ehkä olisi aika antaa tilaa uusille ja lupaaville bloggareille? Mutta se miksi olin poissa nyt hiukan pidempään. Minulla oli liplainut virossa :D Ja koska moni ei välttämättä tiedä millaista se on... ei sellaista kuin televisiossa mutta kilpailut kuitenkin. 




Tuollaiselta siis minä näytän luistellessa :D Kuvat on valikoitu niin ettei kasvoni näy ;) Musiikkini on tosiaan tuosta Piratess of the caribbean (: Joten pukunikin on tuollainen... 'merirosvomainen'? :D






Ja tehtiin tuollainen musavideo Abban Dancing Queen biisiin :D Mulla oli ihan sairaan hauskaa kokoajan ku tehtiin tota ja toivon että jokaisella mukana olijallakin oli! Erikoisesti tahdon kiittää Emuliinaa joka antoi minulle idean tähän! Kertokaas mielipiteenne ;)


Ja nyt iltasella mä leivoin tollassii 'keksei' :D Niiden piti olla keksejä, mutta jotenkin sain pilattua sen pohja ja siitä tuli enemmänkin.. piirakka? :D Ihan hyvälle se maistui, mutta oli niin vetelää, ettei se keksistä mennyt millään xD Huomenna tai jsokus lähitulevaisuudessa kokeilen uudelleen ;)

♥:llä Spindi

2 kommenttia:

Muista kommentoida! Älä painosta Spindi! Mutta muistakaas kommentoida! Nyt hiljaa Spindi! Äääh... Kommentoikaa nyt vaa...

Kommenttejen tarkkailu on päällä sen takia, että en halua jättää huomaamatta ainuttakaan! Kyllä minä luotan teihin kaikkiin, ja halankin siksi lukea jokikisen!