Lukijat

Nyt blogissani

Nyt blogiini on tullut uusi ulkoasu! Mitäs olette mieltä?

lauantai 29. lokakuuta 2011

Halloween biletystä kaikissa suunnissa!

Karmaisevaa heippasta teillekkin :D


Olettekos te jo käyneet juhlimassa halloweenia panfun tapaan? Minä kävinkin jo bilettämässä aivan olantakaa! :D Ja nyt kun tuolla käväisin, sanoisin että Ellan suunnitelma on loistava! Tuolla oli sirkkoja niin ettei lasketuta saa! Kaikki lähettelivät sydämmia ja saivat toisensa punastelemaa! :D Hauskan pelottava (?) meininki kokoajan! Aaaah! Tätä oon odottanut! Mitkäs on teidän suosikki juhlianne? MInulla ainakin on joulu ja halloween, juuri tuossa järjestyksessä! Aivan hirmuisen mukava kummatkin juhlat.




Ja katsokaas miten mukavaa lukemaa, minun päivämittarini näyttää! Kuisnkas kauan te olette tassutellut panfussa? Minä taidan olla muutaman kaverini kanssa vanhimmat bloggarit panfuusa :D Panfuilijoita on kyllä vanhoa, mutta bloggareita ei ole kovin vanhoja... Musi, minä ja sasse olimme ainakin joskus vanhimmat tiedossa olevat bloggarit :) Jos on vielä vanhempia niin kertokaas, olisi mukva tietää kuka on oikea konkari bloggari ;D

Ja sitten se kilpailu! En tiedä oletteko jotenkin odottanut sitä, mutta minä olen odottanut jo pitkään että saisin järjestää sellaisen! Nyt unelmat täyttyvät :') No ehkei tuota unelmaksi voi kutsua... :S Muttaohjeet :

  • Ideana on näyttää jotain omaa taidetta. Se voi olla, tarina, runo, hienosti lakatut kynnet tai vaikka meikki! Aivan mitä tahansa! Voit vaikka ottaa siitä kuvan tai skannata sen koneellesi ja lähettää minulle osoitteeseen huuhaa.haahuu@gmail.com Jos et itse osaa kuvaa siirtää tietokoneelle, kysy vaikka äidiltäsi tai siältä apua ;)
  • Aikaa on tästäpäivästä 29.10.2011 - 12.11.2011 Aikaa on minun mielestä aika reippaasti, joten älkääs hutiloiko, ja jos vain suinkin niin osallistukaa :)
  • Voittaja voittaa yläkuvan, minun piirtämänä tai editoimana panfu kuvista, ihan kummin itse haluaa ;)
esimerkit ;)

esimerkit ;)
  • Ja jos oma taide ei kolahtanutkaan niinhyvin minuun kuin olisi toivonut, on sinulla vielä toinen mahdollisuus! Nimittäin lukijaäänestys! Siellä lukijat saavat äänestää omaa suosikkiaan, niiden välillä jotka eivät pääseet voittajaksi. Tämän äänestyksen voittajalle pyrin tekemään tassuttain-kuvan tai jonkun muun hiukan pienemmän projektin ;)
Toivottavasti haluatte osallistua! :)

Spindi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muista kommentoida! Älä painosta Spindi! Mutta muistakaas kommentoida! Nyt hiljaa Spindi! Äääh... Kommentoikaa nyt vaa...

Kommenttejen tarkkailu on päällä sen takia, että en halua jättää huomaamatta ainuttakaan! Kyllä minä luotan teihin kaikkiin, ja halankin siksi lukea jokikisen!