Lukijat

Nyt blogissani

Nyt blogiini on tullut uusi ulkoasu! Mitäs olette mieltä?

maanantai 31. lokakuuta 2011

Oijjoij tUiTuI miten ihanat!

Moikka kaikki höpösykkäiseni!


Nyt vaihtui minun otsikkonikin :3


Mutta mikä on niin tUiTuI söpöä!


Nuo robotit on kertakaikkisen söpöjä! Tuituiiii! Mutta ne on myös säikäyttänyt pahan kerran Paulin! Nämä ovat varmaankin taas ne uudet disney-hahmo puvut tälle vikolle. :D Ja niinkuin viimeviikollakin Paul pelästyi niitä ihan kauheasti! Oli taas nähnyt kaksi robottia ja piirtänyt ne! Ja muuten, Paulimme on todella lahjakas piirtäjä! Noista tietää heti kenestä on kyse! Ja nuokin on Walley- elokuvasta (en ole varma miten se nim kirjoitetaan) Mutta voi Paulia joka säikkyy näitä ihania uusia luomuksia... :( Katsokaas mitä paul on sanonut :

Siellä oli…robotti. Eipäs! Kaksi robottia! :shock: Yksi oli valkoinen. Sillä oli siniset silmät. Ne..ne loisti! Se toinen robotti oli keltainen ja…sillä oli pyörät. Niin kuin traktorilla. Traktori, minä haluan ajaa traktorilla. :) Se robotti…se robotti laittoi minun huoneen järjestykseen.

Tuo viimeinen lause vaivaa mua... voikohan noilla asuilla jopa siivota! o.o Odotan innolla näiden asujen erikois toimintoja! :D

Spindi




















Ps. Muistakaas osallistua kilpailuun! Ja nyt voisitteko ilmoittaa ihan minkä tahansa postauksen kommenteissa, että olette lähettänyt osallistumisesi minulle, koska sähköpostini on niin täynnä kaikkea, että huhhuh! Silloin tietäisin mitä etsiä! ;) Ja muistutan vielä, että en tee sähköpostillasi mitään, enkä jaa sitä eteenpäin! Joten se on turvassa minulla :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muista kommentoida! Älä painosta Spindi! Mutta muistakaas kommentoida! Nyt hiljaa Spindi! Äääh... Kommentoikaa nyt vaa...

Kommenttejen tarkkailu on päällä sen takia, että en halua jättää huomaamatta ainuttakaan! Kyllä minä luotan teihin kaikkiin, ja halankin siksi lukea jokikisen!